جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس عاشقانه زیبا آذر 92

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ق.ظ

کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند!
یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست...


می خواستم واسه از دست دادنت گریه کنم ولی دیدم تموم اشکهایم را برای به دست آوردنت ریخته بودم......

در کوچه های دلم مشکوک قدم نزن‏! ‏ا
اینجا بجز خودت کسی را نمی یابی‏! ‏


اون کی بوده گفته هیچ عشقی مثل عشق اولی نیست؟
راست گفته اخه من که هر چقدر گشتم هیچ کسی رو مثل خدا پیدا نکردم
که یه عالمه عاشقم باشه در حالی که اونقدر که باید دوسش داشته باشم دوسش ندارم


من همینم!
نه چشمان ابی دارم
نه کفش پاشنه بلند
کتانی میپوشم!
روی چمن هاغلت میزنم
نگران پاک شدن رژلبم نیستم... خالصانه همینم!
مرااینگونه اگرمیخواهی
بسم الله.....!


عجب روزگاریست! مردمانش به گریه ات اهمیت نمی دهند ولی برای مرده ات گریه می کنند در حالی که از یکدیگر می پرسند، چرا مرد؟!!!!


چه تجارت ناشیانه ای بود
انهمه نازی که من ازتو خریدم


راز دل با یار محرم هم نباید باز گفت- روزی ان محرم اگر بیگانه شد تکلیف چیست


خدایا مرا ببخش بخاطر کسی که حتی ارزش نگاه کردن نداشت برای داشتنش سرت داد زدم


ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﯾﮏ ﻣَﺮﺩ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﺑﻪ ﻣَﺮﺩ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻓﺮﺻﺖ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻟﺒﺨﻨﺪ
ﺭﻭﯼ ﻟﺒﻬﺎﯼ ﺯﻥِ ﻣﻮﺭﺩِ ﻋﻠﺎﻗﻪ ﺍﺵ ﺭﻭ ﺑﺪﻩ


گاهی وقتا دلم میخواد بگم :من رفتم باهات قهرم دیگه تموم دیگه دوستت ندارم! وچقدر دلم میخواد بشنوم :کجا بچه لوس؟ غلط میکنی میری... مگه دست خودته؟ رفتن به این راحتی نیست... ولی نمیدونم چه حکمتیه که اینجور وقتا همیشه میشنوم :برو به جهنم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی