جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس فلسفی دی ماه ٩٢

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۳۱ ق.ظ


قرار نیست من اونجوری زندگی کنم که دنیا دوست داره خب طبعا قرارم نیست دنیا هم اونجوری بچرخه که من دوست دارم!سالینجر

 

حماقت بزرگی است که آدمی به منظور برنده شدن در بیرون ، در درون ببازد!در باب حکمت زندگی آرتور شوپنهاور

شیرینی زندگانی بیش از یک بار به کام آدم نمی نشیند. اما تلخی هایش هر بار تازه ترند، هر بار تازه تر...کلیدرمحمود دولت آبادی

 

حرف مزخرف خریدار ندارد، پس تو که پوزه بند به دهان من میزنی،از درستی اندیشه من، از نفوذ اندیشه میترسی!احمد شاملو

 

دیروز سادگی زیباترین رنگ دنیا بود...امروز سادگی بزرگترین خطای آدمهاست

 

برای نابود کردن یک فرهنگ نیازی نیست کتابها را سوزاند، کافیست کاری کنید مردم آنها را نخوانند!ری داگلاس بردبری

خدایا؛بضاعت من به قدری است که نمی دانم در حق آشنایان و دوستانم چه دعایی کنم اما می دانم که تو از حال آنان آگاهی پس بهترین ها را برایشان کرم نما..i

 

حرفها سه دسته اند:دسته اول :گفتنی ها دسته دوم :نوشتنی ها و دسته سوم :قورت دادنی ها دو تای اول سبکت می کنند، سومی سنگین…

 

آدم ها "روزی معنی حرف هایشان را می فهمند روزی متوجه رفتارهایشان می شوندکه با کسی از جنس خودشان مواجه شوند...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۱۷
  • ۴۰۳ نمایش
  • جوکر

اس ام اس

فلسفی

اس ام اس جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی