جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس سرکاری بهمن 1392

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ق.ظ

به ســلامتی اونی که دست هر افتاده ای رو گرفت تا بلند شه اما وقتی خودش افتاد زیر پا لهش کردند .

 

عزیزانم وقتی که من مردم!!.............توروخدا با ساپورت نیاین مجلس ختمم!دوستام منو یادشون میره..

خسته ام از زندگی می خواهم برگردم به دوران کودکی آن زمان که تنها دغدغه ام این بود که چگونه به قسمت زنانه مجلس نفوذکنم :|

 

قابل توجه دوستانی که درس نمیخونن :(( من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است و من فقط ...مالک مایکروسافت هستم .."بیل گیتس"

 

مرد باید تو روزای سختی..........دستشو بزاره رو شونه رفیقش بگه:رفیق این مشکل خودته به من ربطی نداره O_o

 

به بعضیا هم باید گفت :اگه پنج تا مثل تو می شناختم، حتما گاو داری میزدم!

 

به سلامتی دیگ که خودشو سیاه میکنه تامردمو سیر کنه نه اون کسی که مردمو سیاه میکنه تا خودشو سیر کنه...

 

ارسطو میگه یونانیها دروغگو هستن .ارسطو خودش یونانیه پس ارسطو دروغگوئه ... پس یونانیها راستگو هستن ... در نتیجه ارسطو راست میگه که یونانیها دروغگو هستن!!!

 

بنی ادم اعضای 1دیگرند .................ولی در افرینش بچه های بندر از همه سر ترن!

 

ای کسانی که فکر میکنید از دماغ فیل افتاده اید !!!بدانید و آگاه باشید که در نظر ما " پاپ کورنی " بیش نیستید !!!


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی