جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس سرکاری بهمن 92

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ق.ظ


یه مرد دارم
عاشق
مهربون
فهمیده
تحصیل کرده
خوش تیب
باور کن هیج وقت دلمو نمیشکنه
فقط یه مشکل داره
نمیدونم کیه و کجاس?
اکه میشناسیش بکو زودتر بیاد به خدا ثواب داره!

 

 

واقعا اگه تو نبودی نمیدونستم این چندترم رو با این شرایط سخت تحمل کنم!
تنها توبودی که تو سخترین شرایط هوامو داشتی..
اصن تو باعث شدی خلاقیت و نبوغم رو تو آشپزی بفهمم....
از همین تریبون اعلام میکنم"دوستت دارم سیب زمینی"
نخیرم از اونام نیستم... والااااا

تا شقایق هست
خواهرکوچیکش حق ازدواج نداره!!!

 

خصوصیت پسر ایرانی:
دوست داره طرف فقط ماله خودش باشه، خودش ماله همه :|

 

مامانم میگه برو چیز رو از چیز بیار بعد چیزش کن
میگم چی رو چی کار کنم!!؟!!!؟!!؟!!؟!؟
میگه همون چیز رو که کنار چیزه
میگم چی رو؟!!؟!!؟!!
بعد میگه خدایا به همه بچه دادی به مام بچه دادی یک ذره عقل تو کلش نیست

 

محققان پس ازسالهابررسی و تحقیق اعلام کردند :
اولین زن فاسد دنیامادر شنگول ومنگول بودکه بدون شوهرسه تابچه داشت وهیچ وقت خونه نبود!
مآروباش فک میکردیم میره علف بیاره برا بچهاش۰,,,

 

بالاخره یه روز زنگ میزنم چین،
اون یارو که گوشی رو برداشت گفت 你好
من میگم 陰莖!
گوشی رو قطع میکنم. بفهمه دنیا دست کیه
ما خر نیستیم که این جنس های بنجلشو بندازه بهمون!
بعععله من یه همچین آدم وطن پرستی هستم :|

 

اگه دیدین یه دانشجو نشسته
یه نگاه به افق میکنه یه نگاه به گوشیش
باز یه نگاه به افق یه نگاه به گوشیش
بعد به افق خیره میشه و تو افق نیست و نابود میشه
بدونین داره با گوشیش معدلشو حساب میکنه
ببینه مشروطه یا نه!

 

حیف نون رو میفرستن دنبال نخود سیاه
پیداش میکنه نامرد!

 

إس دختر:سلام عزیزم. پسر:سلام عشقم (sending failed)
دختر:عززیزززم. پسر:بله عسلم من اینجام إسم نرسید (sendin failed)
دختر:این رابطه دیگه تمومه! دیگه نزنگ. پسر:لعنتی، برو به جهنم (message send)

 

اگر مخاطب خاص نداریم, دلیلش اینه که
خودمون خاصیم;)

 

اﻳﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ﻣﻴﺮﻡ ﺳﻤﺖ ﭘﻴﺎﻧﻮ
ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ ﭘﻴﺎﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻡ :| :| :|

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی