جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس احساسی

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۹ ق.ظ

با کسی رابطه ی احساسی بر قرار کن که... نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره بلکه حاضره هر ریسکی رو بکنه که فقط کنار تو باشه .

 


دلم که برای خودم تنگ می شود سراغ نگاه مهربان تو را از بهار حافظه ام می گیرم!تو نیستی خدایت هست من خودم را هنوز در فصل هیچ آینه ای...به زیبایی چشمان تو ندیده ام!

 

بدترین حسه دنیا اینه که،بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره !

 

” مـــاه همیشه پشت ابــر نمیماند ”گاهی پشت پلکهای تــــــو روی شانـه من بخواب میــرود . . .

 

روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیردو روزهایی که نیستی ، دلم اماتو باش …تحمل اولی آسان تر است

 

ﭼﻪ ﺻﺒـﺤـﯽ ﻣﯿـﺸـﻪﺍﻭﻥ ﺻـﺒـﺤـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ﺻـﺪﺍﯼ ﮔــﻮﺷـﯽﺍﺯﺧـــــﻮﺍﺏﺑـﯿـﺪﺍﺭﻣـﯿـﺸـﯽ ﺻــﺪﺍﺕ ﺩﺭﻧـﻤـﯿــﺎﺩﻭﻟـﯽﺍﺯﭘـﺸــﺖ ﺧـﻂ ﯾــﻪ ﺻــﺪﺍﯼ ﻣـﻬـﺮﺑــﻮ ﻥﻣـﯿـﮕـﻪ: ﺗـﻨـﺒـﻞ ﮐــﻮﺷــﻮﻟــﻮﯼ ﻣــــﻦﭘــﺎﺷﻮ ﻣـﯿـﺨــﻮﺍﻡﺭﻭﺯﻣـﻮﺑــﺎ ﺷـﻨـﯿـﺪﻥ ﺻـــــﺪﺍﺕ ﺷـــﺮﻭﻉ ﮐـﻨـﻢ...~

 

وقتی به خاطر احساست خودتو پیشش کوچیک میکنی مطمئن باش اونم خیلی راحت لهت میکنه....

 

گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند ، سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد !

پسورد تمام چیزهایم شماره ی تو شده است و من دائم شماره ی تو را میگیرم بدون آنکه صدایت را بشنوم….

 

بی تو هم می شود زندگی کردقدم زد، چای خورد، فیلم دید، سفر رفت فقط بی تو نمی شود به خواب رفت!رضا کاظمی

 

خدایا................تورا چه کسی درآغوش می گیردکه اینگونه آرامی...........

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی