جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس عاشقانه زیبا اردیبهشت 93

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ق.ظ


اس ام اس های عاشقانه زیبا اردیبهشت ماه 93

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبر باشدوقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی !… 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

ماندن به پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت زندگی است ! 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

مهم نیست چقدر طول بکشد..مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد !!!!

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

بــــــــوس ابراز علاقه است ... . !!!!ولی گاز تزریق علاقــــــ ــ ـ ـــــــه ... .مگه نه ؟؟ 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

آنجـا را نمی دانـم ،اما اینجـا :تا پیـراهنت را سیاه نبینند ،باور نمی کنند چیـزی را از دست داده باشـی... 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

هی با مرام نم نم معرفتت را با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم

حتی اگر طول و عرض قاب نگاهم نباشی

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

 

انقدر زیرلبم نام تورا زمزمه کردم که لبم سوخت ولی نام تورا توبه نکردم

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید 93

 

*

 

 

 

 

ازم پرسید عشقت چجوریه چه شکلیه?

گفتم به همه شبیه هست ولی هیچکس شبیه اون نیست

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

 

بگذار راز دلم را بدانی :تورادوست دارم

ای با من ازرازهایم صمیمی تر بی ریاتر

اری تورا دوست دارم وگراین سخن باورت نیست

اینک نگاه ستایشگرم از زبانم رساتر

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

 

خواهش میکنم

هیچ وقت برای من ارزوی خوشبختی نکن

بی خودت

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید 93

 

*

 

 

 

 

در دفتر زندگیت برای سفید ماندن صفحه غصه هایت همیشه دعا می کنم

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

 

کاش می فهمیدی

من فقط دیدنت را به هرکس ترجیح میدادم

چه برسد به بودنت

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید 93

 

*

 

 

 

 

نبودنت هم قبول یادت می ارزد به تمام بودن های دوستان به ظاهر دوست

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس عاشقانه 93

 

*

 

 

 

 

انقدر باورت دارم که اگر بگویی بارانم

از حرف هایت خیس می شوم

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید 93

 

*

 

 

 

 

پشت این چشم ها ابر ها درگیرند

و من

کنار خنده هایت می مانم در ای دقایق دلتنگی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی