جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

جوک جدید

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

جوک جدید

 

کنار یه دختر تو تاکسی نشسته بودم چندبار پشت سر هم گفت: چی؟ چی؟ چی؟بعد که پیاده شد از راننده پرسیدم این چش بود؟ گفت هیچی بابا عطسه میکرد.

 

از یه بنده خدایی میپرسن راسته که میگن شما اول فحش میدین بعدا سوال میکنین؟یارو میگه:گوه خورده، کی گفته؟

 

به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا !.........شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟ :

 

غضنفر شیلنگ أب رو میگره رو زنش...بهش میگن : دارى چى کار میکنى؟؟؟؟؟میگه: زناشویى !!!!!!!

 

تو کلاس فیزیک تیکه انداختم معلم هم خندید بعد گفت :"این تیکه باحال رو کی گفت؟؟؟ "منم گفتم :"من. خوشت اومد؟؟ " گفت :"آره. برو گم شو بیرون!!!!!

 

 

غضنفر رفت خونه حیف نون مهمونی. حیف نون مرغشو کشت.غضنفر میگه : زحمت کشیدی! حیف نون میگه: چه زحمتی؟چهارتا شو سگ خورده یکیش هم تو بخور!

 

از یه دختره خوشم امد............حدود یک کیلومتری با هم راه رفتیم و صحبت کردیم بعدش یه بنز امد نگه داشت دختره گفت من تورو با ماشین عوض نمیکنم بعدش بنزه رفت دختره گفت :مگه رانندت نبود؟منم گفتم :نههه!!!!!هیچی دیگه فکر کنم الان که دارم اینو مینویسم اون هنوز داره دنبال بنزه میدوه بنده خدا منو با شخصیت اون یکی داستانه اشتباه گرفته بود

 

دیشب رفیقم اس ام اس داده : به اندازه ی دیوونه های دیوونه خونه دیوونه وار دیوونتم دیوونه!ناموسا واسه سلامتیش دعاکنید،نگرانشم:|

 

یه دکتر تو شهرمون هست میری پیشش میگه فعلا این داروها رو برات می نویسم ولی بعدا حتما یه دکتر درست و حسابی برو!

 

چرا وقتی یه بچه آروق میزنه همه میگن ای جان! جان!.........ما آروق میزنیم میگن زهره مار!

 

امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم.

تمام فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم

 

وقتی میرم بانک به جای یه شماره ، پنج شیش تا شماره می گیرم اینطوری اون آدمی که بعد من میاد وقتی هی شماره ها رو اعلام میکنن و می بینه که کسی نیست از خوشحالی تا دم باجه ذوق مرگ میشه !کار ما شاد کردن دل ملته دیگه

 

یه ایرانی و یه ژاپنی با هم رفیق بودن ژاپنی ایرانی رو میبره کنسرت خودشون 
خواننده میگه جینگ جنونگ 
ایرانی میپرسه چی گفت:
ژاپنی: هوا خوبه عشق زیباست دیدن یار آرزوست دلم اونو میخواد ...
ایرانی: توی دو جمله این همه حرف گفت 
ایرانی ژاپنی رو میبره کنسرت شجریان 
شجریان میگه: هاهاهای های هاهاهاهای هاهای هاهاهای ی ی ی 
ژاپنی میپرسه چی گفت:ایرانی: هیچی هنوز چیزی نگفته

 

پسره اسم پروفایلش 5 تا علی بود))Ali Ali Ali Ali Ali((
بهش پی ام دادم داداش اسمت اکو داره اینهمه شده؟؟؟
برداشته میگه نه اسمم "پنجعلی""که کنارهم 5 تا علی نوشتم
....
...
...
کشور که نیست زندان مغز هاست به جان خودم :|

 

مورد داشتیم دختره موبایلشو گم کرده سه شبانه روز گریه کرده…
نه واسه گوشی دو میلیونیش،واسه اینکه pou سه روزه غذا نخورده!!! :|

 

امروز دیدم پشت یه پیکان نوشته بود:go with with :|
بعد از کلی تحقیق و تفحص در زبان و ادبیات انگلیسی دریافتم که منظورش اینه 
برو بابا :|

 

به بعضیا هم باید یادآوری کرد که اسم دارن رو بچشون می ذارن 
یوزرنیم انتخاب نمی کنن که این همه اصرار دارن کسی برنداشته باشه . . ! :|

 

امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم. 
تمام فامیل دارن برام دنبال زن می گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم

 

 

لاک پشت بودن شرف داره به لاک پُست بودن.
...
...
..
لاک پُست ها گونه ای از دختران که تا لاک میزنن در شبکه های اجتماعی گوناگون راجع بش پُست می ذارن .

 

قرار بود خبر مرگ یکی از فامیلامونو به زنش بگیم،
گفتیم آقاتون بی خبر رفت زن دیگه گرفت،اون یکی زنش فهمید یه زن داره زد کشتتش 
زنه گفت دمش گرم

 

کجا میری؟؟؟ 
پسر خونواده: بیرون! 
خانواده:مراقب باش!B: 
کجا میری؟؟؟ 
دختر خانواده:با اجازتون تا کتاب فروشی برم! 
با کی میخوای بری؟؟؟؟
کی بر میگردی؟؟؟
 پسرای کلاستون که نیستن؟؟؟0.O 
زود برگردیا!!! 
نری 2 ساعت دیگه برگردی!!!
اصن نمیخواد بری بشین سر جات :|

 

بابام هروقت گوشیش زنگ می خوره ب من میگه برو بیارش . . .
یه جورایی با رکس احساس همزاد پنداری می کنم

 

اگه بچه ها لیوان بشکنن ، ای دست و پا چلفتی، 
اگه مامانها بشکنن، قضا بلا بود 
اگه باباها بشکنن، این لیوان اینجا چیکار میکنه

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی