جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس عاشقانه جدید تیر 1393

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۲ ب.ظ

اس ام اس عاشقانه جدید تیر 1393


گفت دوست دارم... هرچی گشتم مثل تو پیدا نشد... گفتم خوب گشتی؟؟؟؟ گفت:آره گفتم:اگه دوسم داشتی نمیگشتی..

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

دلم چند سالیست روزه ی عشق گرفته. اذان افطارش را تو بگو

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

قلب تو قلب منه / دوری تو درد منه / خوشی من بودن تو / نبودنت مرگ منه

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

خدا ” تو ” را که می آفرید حواسش پرت آرزوهای “من” بود شدی همان آرزوی من ..

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

وقـتی تــــــو بـا مـنی 

 
تـرافیـــک میتــونه زیبــاترین مکــــــث عالـم باشــه

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

عاشقی را قابلیت لازم است
طالب حق را حقیقت لازم است

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

عــشق اون نیست که وقـــتی دیدیـــش دلـــت بلــرزه
عشـــق اونــه که وقـــتی نمـــیــبینـیــــش دلـــت میـــخواد کــــَـــنده شه ..

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

اهورای من!

تلاوتت می کنم با صوت زیبای سکوت

تا که شاید انتظارت بر لب ایوان دل

آیه ای باشد بر معجزه ی نزول مسیحاییت...

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

"عــــشـــق "فراموش کردن نیست بخشیدن است...

گوش کردن نیست درک کردن است...

دیدن نیست احساس کردن است...

جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن وادامه دادن است...

حتی تنها...!!!!

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

هر ردپای آهویی را که دیدی دنبال نکن
این روزها زیادند “گرگهایی” که با کفش آهو راه میروند !

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

دنیا ارزانی آدم هایش ؛
فقط من باشم و تو
دو فنجان چای… به ضمیمه لبخندت!

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

دعای عشق بخوان!

این روزها دلها تشنه ترند تا زمین ها،

خدایا کمی عشق ببار

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

آدم برفی هم که باشی دلت میخواهد کسی در آغوشت بگیرد دلت میخواهد یک نفر کنارت باشد تا گرمت کند ، تا آرامت کند مهم نیست آب شدن ، نیست شدن ... مهم آن آرامش ست حتی برای چند لحظه!!

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

چه شوری میزند دلم…

وقتی در نگاه دیگران آنقدر…

عزیز میشوی…

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

دلم اس-ام-اس می خواد از نوع نیمه-شبی...همونا که یهو از خواب بیدارت کنه،تا مطمئن شی یکی تو بی خوابیش به یادته...

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

روزی گنجشکهارا رنگ می کردندوجای قناری می فروختند !
این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند !
آن روزها مال باخته می شدی و این روزها ، دل باخته . .

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم
به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت . . .

++++++++اس ام اس عاشقانه جدید+++++++

آهای تویی که داری این اس ام اسو میخونی
.
.
.
.
..
.
.
.
آره با خودِتَم ...
از خُدا میخوام به همه آرزوهای خوب و قشنگِت بِرسی...
یه لبخند بزن فقط همین به عشق همین لبخند شیرینت اس ام اس میفرستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی