جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

sms nadir

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ

اگه بهم نمیرسیم

توبا تموم من برو

همین واسه من بسه

که آرزوکنم تو رو

اس ام اس جدید تیر (3)

گلم چیزى به اندازه ى وجودت نیست که برایت بفرستم

ولی وجودت براى من به اندازه اى هست که همیشه بیادت باشم !

اس ام اس جدید تیر (3)

آرزوی دخترهای دم بخت :

امسال سال اسبه شاهزاده ها با اسب سفید از راه برسن صلوات

اس ام اس جدید تیر (3)

اغشته بهارمان به عطر یاس است

ای شیعه دل صاحبمان حساس است

حرمت بگذارید اگر فاطمه را

عیدی همه با پسرش عباس است

اس ام اس جدید تیر (3)

تنهایی یعنی خودت بنویسی و خودت خوشت بیاد

تنهایی یعنی من …

اس ام اس جدید تیر (3)

در نگاهم اگر نیستی

در خیالم سرشاری!

و این قانون دوست داشتن است!

اس ام اس جدید تیر (3)

دخترا وقتی ازدواج میکنن

یه دغدغه به دغدغه هاشون اضافه میشه

اونم اینه که حالا شوهرم چی بپوشه

اس ام اس جدید تیر (3)

تحویل نمیگیرم

سالی را که بدون تو تحویل شود

اس ام اس جدید تیر (3)

همیشه رفتن و نبودن را دوست نداشتم

آمدن قشنگ است بودن زیباست …

مثل آمدن و بودن تو … همیشه باش …

اس ام اس جدید تیر (3)

سال تحویل شد

و من تمام دلتنگی هایم را به جای تو در ـغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

اس ام اس جدید تیر (3)

ته دلم

تاریکخانه ای دارم

که عکس هایت را در آن ظاهر میکنم

چند روزیست عکس هایت میسوزند

قرار نبود دلم را روشن کنی

اس ام اس جدید تیر (3)

سال در پایان است

نکند مهر تو با تقویم است

من ز تقویم دلت باخبرم

همه ماهش مهر است

همه روزش احساس

زنده باشی ای دوست، شادیت افزون باد

نوروز مبارک

اس ام اس جدید تیر (3)

قول هایِ زنانه شرف دارد

به قول هایِ مردانه ای که نتیجه اش یک دُنیا نامردی  ست

اس ام اس جدید تیر (3)

جواب بعضی حرف ها فقط …

یه نفس عمیقه …

بزار تو دلت بمونه …

اس ام اس جدید تیر (3)

یه سری از آدما مغزشون فقط مسئولیت کنترل اندامشونو به عهده داره

و فکر کردن براش تعریف نشده

آل پاچینو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۴/۱۵
  • ۲۴۶ نمایش
  • جوکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی