جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس غمگین شکست عشقی

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ق.ظ

از یک عاشقِ شکست خورده پرسیدم:  

                            

بزرگ ترین اشتباه؟  

                                     

گفت: عاشق شدن... 

                                          

گفتم: بزرگ ترین شکست؟   

                                       

گفت: شکستِ عشق...


گفتم: بزرگ ترین درد؟


گفت: از چشمِ معشوق افتادن...


گفتم: بزرگ ترین غصه؟


گفت: یک روز چشم های معشوق رو ندیدن...


گفتم: بزرگ ترین ماتم؟


گفت: در عزای معشوق نشستن...


گفتم: قشنگ ترین عشق؟


گفت: شیرین و فرهاد...


گفتم: زیباترین لحظه؟


گفت: در کنارِ معشوق بودن...


گفتم: بزرگ ترین رویا؟

گفت: به معشوق رسیدن...


پرسیدم: بزرگ ترین آرزوت؟


اشک توی چشماش حلقه زد و با نگاهی سرد گفت:


مرگ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی