جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

زیباترین اس ام اس های عاشقانه

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۵۵ ب.ظ

اینچنین دلبرانه میان دشت قدم نزن…..بگذارخورشیدحواسش به افتابگردان ها باشد…..

----------------

کبریتهای سوخته هم روزی درخت های شادابی بوده اند!مثل ما،که روزگاری میخندیدیم قبل از اینکه عشق روشنمان کند ……

-------------

دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است گاهی فکر میکنی تمام شده اما یک دفعه همه ات را آتش میزند . -------------

کاش دهخدا می‌دانست  دلتنگی …  اشک ….  فاصله ….  بی وفایی….  تعریفش فقط دو حرف است “تـــو”

-------------
همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!
گفتم:می دونم!
گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!
گفتم: می دونم!
گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !
… گفتم:می دونم!
گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!
گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم
-------------

جا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست….


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۱۲
  • ۲۵۱ نمایش
  • جوکر

زیبا

اس ام اس

عاشقانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی