جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس ولنتاین

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ق.ظ

ای کسانیکه امسال ولنتاین کسیو ندارین
من پذیرای کادوهای شماهستم صرفا جهت ثواب...
کورشم اگه جزثواب نیت پلید دیگه ای داشته باشم...:))

ولنتاین چیست...؟!
روزی غیر ایرانی که پولمان را حروم میکنیم تا برا شریک زندگی دیگران کادو بگیریم...


مهم نیس ک فردا چی میشه؟؟
مهم اینه ک امروز... دوست دارم!!
مهم نیس فردا کجایی؟؟
مهم اینه هر جا باشی... دوست دارم!!
مهم نیس تا ابد با هم باشیم؟؟
مهم اینه تا ابد... دوست دارم!!
مهم نیس قسمت چیه؟؟
مهم اینه قسمت شده... دوست داشته باشم!!


تو به فال قهوه اعتقاد داری،
به پیش بینی،
به بازی‌های بزرگ.
من امّا فقط،
به چشم‌هایت!


یک پیشنهاد
امسال ولنتاین
جای اینکه پولتونو حروم کادوهای مسخره
واسه شریک زندگی آینده مردم کنید
واسه مامانتون یه هدیه شیک بگیرید.
دستاشم ببوسید
بگید :مامان عاشقتم


ولنتاین چیست؟؟؟؟
دادن یک خروس کوچیک ملوس به یه خرس گنده ی لووووووووس!!!!


من یه سری هدیه تولد گرفتم...
اما نمیدونم این ولنتاین کی هست که هدیه ها رو بهش بدم...
ولنتاین جان تولدت مبارک.


دختر :عسیسم؟ عجقم؟! خوجملم!
واسه ولنتاین چی چال قلاله بکنیم؟
پسر :قراره باهم فارسی کار کنیم


قانون اول عشق;
" عشق اول بوجود میاد، هرگز ازبین نمیره، هیچ چیزهم جاشو پر نمیکنه.. "



  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۹/۲۰
  • ۳۷۹ نمایش
  • جوکر

اس ام اس ولنتاین

اس ام اس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی