جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس های غمگینانه جدید

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ق.ظ

این روزا شیرین و فرهاد، لیلی و مجنون زیاد داریم، چیزی که نیست وجود یکی مثل نظامیه که داستانشون رو به شعر بکشونه...


آنقدر سوخته ام با همه بی تقصیری / که نگذارد آتش جهنم به تنم تاثیری


انقدر برام مهم بودی که شب تا صبح بیدار میموندم وباهات اس بازی میکردم
چه روزایی که باهم قهرکردیم
چه روزایی که باهم اشتی کردیم
من همیشه اسمتو همه جا مینویسم
هرروز عاشقانه یادت میکنم وعاشقانه برایت گریه میکنم
به افتخار همه ی عاشق های واقعی

من از بازی هفت سنگ بدم میاد. میترسم اینقدر سنگ رو سنگ بزاریم تا بینمون دیوار شه بیا لیلی بازی کنیم که تو هر جا رفتی دوباره برگردی پیشم...


چه حرف بی ربطی است که مـــــرد گریه نمی کند !!گاهـــــی آنقدر بغـــــض داری که ........فقط باید مــــــرد باشی تا بتوانــــی گریــــه کنــــــی....! 


·تو میدانی حتی اگر کنارم نشسته باشی ،باز هم دلتنگ توام !.حالا ببین ،..." نبودنت "با من چه می کند !


·دلم تنگ است برای روز های کودکی... بی حسرت... بی کینه ... بی دروغ... بی خیانت... بی درد و غم ... بی خستگی .... 


صدایت در پیغامگیر تلفن مهربان تر است تمام دلتنگی ام را مو به مو گوش می دهد هر از چندگاهی خانه نباشتا سیر درد دل کنیم 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی