جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

جوک و اس ام اس جدید دی 92

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۲۵ ق.ظ


من اگه مجری اخبار ناشنوایان بودم، اوضاع مملکت رو با یه انگشت توصیف میکردم

 

اعتراف می کنم یکی ازفانتزی های دوران بچگیم این بود که بتونم مثل شخصیت های کارتونی که اشکاشون به دو طرف پرت می شد گریه کنم! کلی تلاش می کردم مثل اونا باشم موقع گریه کردن مثلا سرمو بالا بگیرم دهنمو باز کنم یا چشامو تنگ کنم که بازم جواب نمی داد... اصن ی وضی

به مامانم می گم بزرگترین آرزوت چیه؟
می گه :بزرگ بشی زود زنت بدم با زنت دعوا کنم..
حوصلم از این یک نواختی زندگی سر رفت

 

دختره متولد ۱۳۷۸ استاتوس زده:
فاز خودکشی گرفتم سنگین، دعا کنید اجرا نکنمش!
فکر کنم داداش کوچیکش دفتر مشقشو خط خطی کرده...

 

دکتر از اتاق عمل خارج شد. مرد پرسید آقای دکتر حال مادر زنم چطوره؟
دکتر گفت :عمل موفقیت آمیز بود.
زن پرسید :یعنی مادرم زنده میمونه؟
دکتر گفت :متاسفانه از دست دادیمش تسلیت میگم.

 

یکی از بهترین جراحان قلب میمیره براش تابوتی به شکل قلب درست میکنند. وسط مراسم ختم یکی بلند میخنده. وقتی علت خنده رو میپرسند میگه :آخه من جراح زنان و زایمان هستم داشتم تابوت خودم رو تصور میکردم

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی