جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

جوک جدید دی 92

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ق.ظ


پیر مرد به زنش میگه: بیا به یاد قدیما کنیم. من تو پارک باهات قرار می زارم، توبیا. میره پارک یکی دو ساعت طول میکشه زنش نمیاد،میره خونه میبینه زنش نشسته داره گریه میکنه،میگه چی شد؟ میگه بابام نگذاشت بیام

حیف نون میره خونه دوستش , ناهار بهش کنگرمیدن, شام بهش اسفناج میدن صبحانه روز بعد نون وسبزی! حیف نون میگه برا نهار زحمت نکشید میرم پشت خونه میچرم

 

پیداشدن کارت شارژ ایرانسل توجیب مرد متاهلی که خط همراه اول داره،حکمش مثل داشتن ده کیلو تریاکه تو ماشین ی قاچاقیه…….حکمش اعدامه !!

 

بچه بودم از معلمم پرسیدم برای چی ریاضی میخونیم؟گفت برای حفظ جون آدماگفتم چه جوری؟!!!گفت چون باعث میشه منگل هایی مثل تو نرن دانشکده پزشکی!!!

 

فک کنید ما همه منتظر سال ٢٠١٤ هستیم یهو سال ٢٠١٣S بیاد..

پسر همسایمون زنگ خونمون زده رفتم درو باز کردم میگم سلام بفرمائید میگه :سلام، خونه اید؟؟!؟گفتم نه منو که می بینی آخرین مدل پیغام گیر هستم بعد از صدای بوق پیام خودتان را بگذارید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۰۴
  • ۵۷۸ نمایش
  • جوکر

جوک جدید

جدید

جوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی