جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس جدید دیماه 92

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۳۹ ب.ظ

بچه ای گریه میکرد و میگفت :هیچ کسی با من بازی نمیکنه !تو دلم گفتم:تو بزرگ شو روزگار بازیهای زیادی باهات میکنه . . . 

 

اگر مسیر زیباست، ابتدا یقین پیدا کن کبه کجا می رود؛اما اگر مقصد زیباست، به مسیر توجهی نکن، به راهت ادامه بده ... 


اگر در دنیا، خودت را مهمان حساب کنی و حق تعالی را میزبان، همه غصه ها می روند، چون هزار غصه به دل میزبان است که دل مهمان از یکی از آنها خبر ندارد.

 

ایستادگی کن،
ایستادگی کن؛
و ایستادگی کن...
و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها، جرات نزدیک شدن به مترسکی که ایستادگی را فقط به نمایش می گذارد ندارند.

 

چشممان بودبه آیینه وآیینه شکست گفته بودندبزرگان که حقیقت تلخ است آدم ازتلخی این تجربه هامیفهمد که به زیبایی آیینه نبایددل بست کاری ازدست دل سوخته ام ساخته نیست قسمتم دربه دری بودهمین است که هست.

 

کسی رو که با دروغ به دست بیاری، قطعابا خیانت از دست میدی. 

 

ببین…دلخوری، باش.عصبانی هستی، باش.قـهــری، باش.هر چی می خوای باشی باش…ولی،حق نداری با من حرف نزنی، فـهمیـدی…!؟خـسـرو شکیـبایی )روحش شاد ( 

 

الهی!یک ذهن آرام ..... یک تن سالم ...... یک خواب شیرین .... یک خیال راحت ...یک روز قشنگ ..... یک خبر خوش ...... یک خوشی از ته دل .... نصیب همه دوستای عزیزم کن .... آمین 

 

عشق فراموش کردن نیست،بخشیدن است گوش کردن نیست،درک کردن است دیدن نیست،احساس کردن است جا زدن وکنار کشیدن نیست،صبرکردن وادامه دادن است

 

·من ندزدیدمش!دزدی کار بدیه!من پیداش کردم...گم شده بودغصه می خوردولی اگه اینجوریه، که هر کسی یه بچه پیدا کردبایستی بره زندان من دیگه قول میدم اگه یه بچه پیدا کردم ولش کنم بره!اصلا میندازمش تو جوب آب صفا، صمیمیت،انسانیت خوف نیست!مــــــهربونی بده:(نه بهش شیر می دم نه می برمش گردش نه براش آواز می خونم فقط...فقط خودم میرم یه گوشه تهنای تهنابراش گریه می کنم ...........)کلاه قرمزی و بچه ننه(

 

اگردرمقابل یک اشتباه هزار دلیل بگویی درحقیقت هزارو یک اشتباه نمودی. 

 

 







  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۱۰/۰۹
  • ۶۶۳ نمایش
  • جوکر

جدید

اس ام اس جدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی