جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس عاشقانه بهمن 92

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۰۹ ق.ظ


واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت چقدر بی رنگاست وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی . . .

 

ب سلامتی رفیقی ک تو دریای مردونگی غرق میشه اما از پل نامردی رد نمیشه...سلامتی هرچی رفیقه...

 

تقصیر تونیست مقصر؛ معلم دستور زبان فارسی بودکه به من نگفت"من" باهر "تویی" "ما" نمیشود

 

خوش به حال سیندرلا...لنگه کفشش را جا گذاشت...یه لشکر آدم به دنبالش گشتن...ما دلـــــــــــــــــمان را جا میگذاریم....هیچکس از مــــــــــــــا سراغی نمیگیرد...انگار که هیچوقت نبوده ایـــــــــــــــــم...!!!

 

خوشبختی ملاقات دوباره چشم های توست حتی اگر در نگاه تو تصویری از رویای با هم بودنمان نباشد !

 

گرمایی بوده ام همیشه اما بین خودمان بماند ، سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد !

 

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد …من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !

 

مـی گـویـنـدبـاران کـه بـبـارد بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود ...پـس چـرا ایـنـجـا بـاران کـه مـی بـاردعـطـر خـاطـره هـا مـی پـیـچـد ؟

 

مرد عاشق بشه دنیا رو با خبر می کنه،زن عاشق بشه فقط به نزدیکاش میگه،مرد جدا بشه نزدیک تریناش می فهمن،زن جدا بشه همه دنیا

 

شبها وقتی میخوای بخوابی می بیبنی کسی را نداری که الان بهت فکرکنه هر چند شاید باشند کسانی که در فکرت هستنداینجاست که می فهمی برخلاف شلوغیه دورت....... خیلی تنهایی

 

تعبیر خواب من شدی با تمام مهربانی هایت !.این روزها...از شوق بند نمی شوم ،روی زمین روی هوا !فقط شاید........در آغوشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی