جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس جدید با موضوع خدا اسفند 92

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۰۸ ب.ظ


 

آسمانی را می گریاند تا گلی را بخنداند خداوند یگانه

 

هیچ وقت نا امید نباش …

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

بنده ای گفت: خدا آخه واسه چی دعا کنم

 

تو که سرنوشتمو همون اول نوشتی!

 

خدا گفت: تو دعا کن شاید من نوشتم باشم هر چه بنده ام می خواهد!

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

خدایا خواستم بگویم تنهایماما نگاه خندانت

 

مراشرمگین کرد چه کسی بهتر از تو

 

ولی عجیب دلتنگم

 

- – - – - – - – - – - – - – - -


الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری

 

دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .

 

ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار

 

و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

هر کسی می تواند دانه های یک سیب را بشمارد

 

اما

 

تنها خداوند میتوانه سیب های یک دانه را بشمارد . . .

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

من خدا را در نگاه آنانی دیدم که،

 

خود نیاز محبت بودند، ولی بازهم محبت می کردند…

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

خدایا !

 

اگر روزی فراموش کردم خدای بزرگی دارم . . .

 

تو فراموش نکن بنده ی کوچیکی داری . . .

 

با نوازشی و یا تلنگری آرام وجودت را . . .

 

همراهیت را . . .

 

مهربانی و بزرگیت را . . .

 

برایم یادآوری کن …

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

هزار مرتبه کردم فرار و دیدم باز

 

تو از کرم به من آغوش خویش کردی باز

 

به لطف و رحمت و عفو و کرامتت نازم

 

که می کشی تو ز عبد فراری خود ناز . . .

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

خدایا !

 

کسی غیر از تو با من نیست …

 

خیالت از زمین راحت ، که حتی روز روشن نیست …

 

کسی اینجا نمیبینه ، که دنیا زیر چشماته !

 

یه عمره یادمون رفته ، زمین دار مکافاته !

 

فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه ها کردم !

 

که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم !

 

خدایا وقت برگشتن ، یه کم با من مدارا کن !

 

شنیدم گرمه آغوشت ، اگه میشه منم جا کن …

 

- – - – - – - – - – - – - – - -

 

وقتی خدا دستهایش را از پشت روی

 

چشمانم گذاشت از لای انگشتانش انقدر محو

 

دیدن دنیاشدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی