جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس صبح بخیر

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ق.ظ


سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

سلام من به غنچه ای که صبحدم به خنده باز می شود

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

سلام صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم و تو خودت را در آینه من آبی بیا برویم باورمان را قدم بزنیم تا شانه های خیابان خیال کنند جنگل و دریا بهم رسیده اند !؟

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

سلام من به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر تمام جسم و جان او پر از نماز می شود

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

من به تو سلام میکنم تو که تک ستاره دمادم غروبی ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی ای که جادوی کلماتت قلمها را سرنگون میکند سلام

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

صبحا که تو می خوابی/من همیشه بیدارم

تو خواب بد می بینی/من دنبال یه کارم

تو تنبلی و بدحال/من خوشحالم و سرحال

پاشو دیگه تنبل

پیشاپیش صبحت بخیر

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

سلام آفتاب من صبح زیبات بخیر

آفتاب من اجازه میدن امروز من شروع بشه

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

هرچیزی یک آخری دارد و آخر آرزوهایم باتوبودن است.به وسعت آخرعشق،دوستت دارم.صبحت بخیرعزیزترین آدم دنیای من

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

صبح زمانیست که تو بیدار میشوی …

ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است !

صبحت بخیر .

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

صبح به خیر به این دنیای پر هیجان خوش اومدی بلند شو دنیای خوبی رو برای خودت بساز بلند شو که دیگران منتظرن

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

سلام صبح قشنگت آسمونی/گلم چشماتو باز کن خواب نمونی

 

_________________________________________________smsjoke.blog.ir_____

 

صبح بخیر هستیم

صبح بخیر تمام دل بستگیم

صبح بخیرامید فردا

صبح بخیر تمام سهم من از دنیا

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۱/۰۸
  • ۲۲۴ نمایش
  • جوکر

پیامک صبح بخیر

اس ام اس صبح بخیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی