جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

جوک های جدید و داغ رسید!!

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ

جوک های جدید و داغ رسید!!

 جوک جدید و داغ جوکستان 1740

رفتم دندونپزشکی به دکتره میگم آقای دکتر این دندون عقلم کج دراومده. اومدم حسابشو برسی! دکتره میگه یعنی میگی بکشمش؟! په نه په گفتم دکتری … یکم نصیحتش کنی بلکه به راه راست هدایت شه

 

همین روزاست کــِ مخابرات بهم اس ام اس بده بگه:مشترک گرامـــی الان مدتِ مدیدیه جز من کسی به شما پیام نمیده!نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم !؟

 

نمونه سوالهای رایج توی همه ی خونه ها

این تلویزیون بی صاحاب واسه کی روشنه ؟(البته درمورد ما بجای تلوزیون به نت گیرمیدن)

چی از جون این یخچال بدبخت میخوای ؟

کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟

کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟

این موقع شب با کی حرف میزنی ؟

چشمات در نیومد پای این کامپیوترِ کوفتی ؟

کی غذای منو خورده ؟

 

رفیقم رفته دسشویی -یهو داد زد “واااااای”

گفتم چی شد؟ گفت :”مسواکم افتاد تو اون سوراخه!

بهش گفتم خونسرد باش بابا، فک کردم چی شده!

دیدم خیلی خونسرد اومد مسواکشو شست گزاشت دهنش!

نمیدونستم اینقد حرفام تاثیر گذار میتونه باشه

 

 

اگر تو آمریکا هم قوانین نام گذاری شرکتها مثل ایران بود اسم شرکت اپل می شد : سیب پردازان سیستم گستر غرب !

 

 


 

بیایید با گفتن عبارت "ناراحت نشیا" درجمله هامون هرچی خواستیم بار ِ طرف کنیم !!!

 

 

و آنها میگویند ما را به ترم قبل بازگردانید، تا درس بخوانیم، آیا به آنها به اندازه کافی فرجه داده نشده بود؟وآنها به مشروطی عظیم دچار خواهند شد سوره امتحان آیه 9.75

 

 

تواتوبان داشتم لائی میکشیدم........یه زانتیا اومد گفت داری لائی بازی میکنی؟!!گفتم نه دارم واست عربی میرقصم...گفت بزن کنار شاباشتوبدم!!!!!هیچی دیگه......کنترل نامحسوس بود.... :||||||

 

 

بعضیام هستن وقتی میرن دستشویی باید سند بزاری درشون بیاری

 

 

هنوزم مهمون میاد خونه مون حوصله شون که سر میره بابام میگه:یه فیلم دارم واسه بیست و پنج سالِ پیشه همۀ فامیل توش هستن؛الان میذارمش!بعد ورمیداره فیلم ختنه سورونِ منِ بدبخت میذاره میبینن

 

 

شنیــدم این پـسـربـچـه کـوچـیکـا به خـالـه مـهـدشون میگـن مـهساجون ، پـری جون ، اِلـی جون و .... اینا خیلی خـرشانسن ،زمان ما اسم مربیمون خانوم عبدالمطلبی بود!

 

 

طی اعلام وزیر آموزش و پرورش مبنی بر جداسازی کتاب درسی دختران و پسران، نام دهقان فداکار در کتاب درسی دختران به صغری فداکار تغییر یافت ولی چون بنا به دلایل شرعی نتوانست لباسش را درآورد همه مسافران قطار شهید شدند

 

 

دختر خاله 8 سالم اومده میگه شماره ی منو بزن تو گوشیت داشته باشی منم خندیدم گفتم ما ایرانسل قبول نمیکنم.......اومد جلو لپمو گرفت کشید گفت ماام همراه اولمونو به هر کسی نمیدیم. :|

 

 

 

همه رقاصا میرن جهنم به جزاونایی که بندری میرقصن چون :....وسط رقص هی میگن :توبه توبه توبه ، توبه توبه توبه ، توتوبه توبه ،

 

 

 

 

یکی از معضلات بچگیم این بود که چرا من نمی تونم مثل شخصیت های کارتون که اشکاشون به دو طرف پرت میشد گریه کنم !

 

 

امروز به شوخی به مادرم گفتم عَبروهامو بردارم تعجب می کنی ؟..........میگه : تو دیگه حامله ام بشی من تعجب نمی کنم !تصویر ذهنیش از من خیلی خرابه :|

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۷
  • ۵۳۳ نمایش
  • جوکر

جوک داغ

جدید

جوک جدید

جوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی