جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس دلتنگی اردیبهشت 93

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

                                                                                                                                                                           

اس ام اس دلتنگی اردیبهشت 93

 

مــے پوشانَـــم دِلتنـگـــے ام را ..بـــا بستَـــری از کلـماتــــــ ، ..امــا بـــــاز ..کســـــے / دَر دلـــــم/ .."تـــــــو" را صــدا مــــے زنَـــــد! ...

*

*

·من اینجا بس دلم تنگ است،و هر سازی که میبینم بد آهنگ است،بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟

*

*

صبح یعنی مست صدای تو ظهر یعنی انتظار تو عصر یعنی دلتنگم برای تو شب یعنی یاد تو و تو یعنی تمام لحظه های من . . .

*

*

و سین هفتم سفره دلتنگی هایم سبزی چشمان تو هست در روزهایی که آمدن بهار یاد رفتنت را زنده می کند . . .

*

*

وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم ...شیشه ها را نمی شکنم ...غــرورم را نمی شکنم ...دلت را نمی شکنم ...در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ...این بغض لعنتی است

*

*

 

دلم که برایت تنگ می شود می گیرد

فریاد می کشد

می تپد

و باز تنگ می شود

دلم که تنگ می شود

دوست دارم یک دل سیر نگاهت کنم

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید

 

*

 

 

 

 

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست

 

 

 

*

 

اس ام اس دلتنگی دلم جدید 93

 

*

 

 

 

 

این صدا کز کوه می اید به گوش؛

فرهاد است؛ شور شیرین را میزند

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید

 

*

 

 

 

 

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست

و دلم بس تنگ است

باز هم می‌خندم

انقدر می‌خندم که غم از روی رود

زندگی باید کرد

گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در پس این باران

گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید

 

*

 

 

 

 

زشت و زیبایی من از کرم و لطف خداست گرچه زشتم تو ب زیبایی خود یادم کن

 

 

 

*

اس ام اس دلتنگی دلم جدید 93

 

*

 

 

 

 

اگه همه دنیا هم کنارت باشن

همیشه دلتنگ اونی میشی که کنارت نیست

 

 

 

*

 

جوک و اس ام اس جدید

 

*

 

 

 

 

گاهی

دلم برای زمانی

که نمیشناختمت تنگ می شود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی