جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس به بعضیا باید گفت

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۶ ق.ظ


اس ام اس به بعضیا باید گفت

به بعضیا هم باید گفت ﻋــــﺰﯾﺰ ﻣﻦ ﺳﮑــﻮﺗﻢ ﺑﺨﺂﻃﺮ ﺷﺨﺼﯿﺖﺧﻮﺩﻣـــﻪﻭﮔـــﺮﻧﻪ ﺗﻮ ﺧِﯿﻠــﯽ ﺯﯾﺮ ﺳﻮﺍﻟﯽ…. ! 

 

به بعضیا بایس گفت:

اینقدر که برای خر کردن من سعی کردی.

برای خودت وقت میگذاشتی الان ادم میشدی

 

 

به بعضیام باید گفت : دوستِ عزیز، در آیین نامه راهنمایی و رانندگی،بخش حق تقدم، اشاره ای به قیمت خودروی شما نشده است..! 

 

به بعضیا هم باید گفت :

 

من خودم با ذغال رنگت کردم

 

جلوی ما ادعای سیاهی نکن !

 

اس ام اس به بعضیا باید گفت

ﺑﻪ بعضیا هم باید گفت :

 

ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ بقیه ﻗﺎﻃﯽ ﭘﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ

 

ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﯽ ﺗﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ !

 

اس ام اس به بعضیا باید گفت

به بعضیام باید گفت :

 

عزیزم از دستت هر کاری برمیومد انجام دادی !

 

حالا نوبت پاهاته ، گورتو گم کن !

 

به بعضیا هم باید گفت :

 

باور کن من خودمو نمیگیرم

 

ولی شما زیادى خودتو ول کردى !

 

به بعضیا هم باید گفت :

 

عزیزم آسانسور خرابه شما تو “کف” بمون !

 

به بعضیا بابد ﮔﻔﺖ :

 

عوض نمیشی ، خیالی نیست راحت باش …

 

تعویض که میشی

 

به بعضیا باید گفت :

 

دوست عزیز ببخشید حواسم نبود

 

پشتم خورد به خنجرتون !

 

به بعضیام باید گفت :

 

با من مشکل داری ؟

 

خوش به حالت خیلیا همینم ندارن !

 

به خیلیا باید گفت :

 

تو خوب باش ، اگه مُردی با من …

 

به بعضیا باید گفت :

 

تا حدی باهات راه میام

 

از حدش که بگذره از روت رد میشم !

 

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

 

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ و میشنوم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮﯼ

 

ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺍﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕ ﺑﻮﺩﻩ !

 

به بعضیا هم باید بگی

 

یه خورده راست بگو ببینم بلدى ؟

 

به بعضی ها باید گفت :

 

من زندگیم به خودمم مربوط نیست چه برسه به تو !

 

به بعضی ها باید گفت :

 

بیخودی صدای گاو درنیار

 

من و تو خیلی وقته دیگه “مــــا” نیستیم !

 

 

نظرات (۱)

سلام. خدا قوت. از سایت مفاتیح بازدید فرمایید. نظرات شما راهگشای ماست. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی