جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

اس ام اس جدید مرداد 93

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۷ ب.ظ

اس ام اس سرکاری جدید مرداد 93


اس ام اس خنده دار جدید مرداد 93


جوک جدید مرداد 93

از تصادف جان سالم به در برده بود و مى گفت :

زندگى اش را مدیون ماشین مدل بالایش هست

و خدا همچنان لبخند میزد …

اس ام اس جدید مرداد


غلط است این تفکر که بپنداریم زندگى مى گذرد

بپذیریم عزیز زندگى مى ماند من و تو مى گذریم

اس ام اس جدید مرداد


دستانش در دست من ، نگاهش در خیابان و دلش …

این یکى را نمیخواهم بدانم

اس ام اس جدید مرداد


لعنت به دنیایى که

غمش قسمت ما شد

اس ام اس جدید مرداد


خسته ام ازین زندان که نامش زندگیست

پس قشنگى هاى دنیا مال کیست؟

اس ام اس جدید مرداد


ولى شیشه !

چرا بخار نمیکنى؟

نترس رفت

دیگراسمش را رویت نمی نویسم

اس ام اس جدید مرداد


غربت آن است که

بدانند کجایى و نگیرند خبرى

اس ام اس جدید مرداد


بیچاره دلم !

آنقدر ساده است که اگر صداى شرشر باران بشنود خیس می شود

اس ام اس جدید مرداد


مادر

دندانم شکست به خاطر سنگریزه اى که

در خوراکم بود ، دردم گرفت نه براى دندانم براى کم سو شدن چشمانت

اس ام اس جدید مرداد


هرچند تیر، مشک و دلم را دریده است

اى آب همتى کن و تا خیمه ها مریز

اس ام اس جدید مرداد


بسته راه نفسم ، بغض و دلم شعله ور است

چون یتیمى که به او فحش پدر داده کسى

اس ام اس جدید مرداد


تحویل نمیگیرم

سالى را که بدون تو تحویل شود

اس ام اس جدید مرداد


دلم یک خواب می خواهد

به سنگینى یک مرگ

اس ام اس جدید مرداد


همه چیز داشت خوب پیش می رفت

تقریبا تمام راه را رفته بودم

چقدر دیر متوجه شدیم قسمت هم نیستیم؟

اس ام اس جدید مرداد


رابطه ها شدن قضیه اون یارو که

پوست موز دید گفت : اه باز باید بخورم زمین

اس ام اس جدید مرداد


بیا کلاغ

مى رسانمت…

من به آخر قصه نزدیکم…

اس ام اس جدید مرداد


به بعضى ها باید گفت

شما که میتونستى انقدر بد باشى

غلط کردى اولش اونقدر خوب بودى

اس ام اس جدید مرداد


یادت بماند

درتقویم رفاقت ما چیزی به اسم فراموشی
 نیست

فوق تخصصى واسه عزیزدلم تنهاترین تنها

اس ام اس جدید مرداد


عید واقعی از آن کسی است که پایان سالش را جشن بگیرد

نه اغاز سالی که از ان بی خبر است

آخر سالت قشنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی