جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

فامیل دور

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۵۰ ق.ظ
فامیل: آقای مجری کاری نداری؟ خداحافظ...
مجری: کجا داری میری؟
فامیل: دارم میرم آمریکا این کاترین اشتون رو بگیرم همه خلاص شیم!
مجری: تو واقعاٌ فکر کردی این خانوم قبول میکنه زن تو شه!؟
فامیل: خیلی هم دلش بخواد! اصلاٌ در حد من نیست! دارم بخاطر رفاه هموطنام فداکاری میکنم!
مجری: تو مگه زن نداری؟
فامیل: آقای مجری مسائل احساسی رو با مسائل سیاسی قاطی نکن!
مجری: اصلاٌ تو اگه با این خانوم ازدواج کنی چی میشه مثلاٌ!؟
فامیل: مجبورش میکنم بیاد ایران زندگی کنه،به جان شما دو روز که شاهد بدبختی های ما باشه تحریما رو که ورمیداره هیچی یارانه مون رو هم دوبرابر میکنه!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی