جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

گمان بد

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ب.ظ

🍂گمان بد❗🍂


👈یه نفربه دوستش ‏گفت:

به 300 هزار تومن نیاز ضروری دارم میتونی واسم جورکنی❓


👈دوستش گفت:

💌نیم ساعتی صبر کن،

میام پیشت.

💌ازنیم ساعت که هیچ یک ساعت ونیم هم گذشت و دوستش نیومد، هرچه سعی کرد باهاش تماس بگیره نشد... موبایلش خاموش بود❗


🍂تعجب کرده بود... 

👈احساس کرد دوستش شانه خالی کرده وفرار کرده... 😔

بدقولی کرده... 

☝آخه دو ساعت گذشت بازهم موبایلش خاموش بود.

💌به دوستش این جمله را نوشت:


🎉نترس! موبایلت رو روشن کن با هرکی دوست داری صحبت کن؛ کمکت رو نخواستیم❗❗


💌ربع ساعتی گذشت... 

دوستش تماس گرفت، بعد از احوال پرسی گفت: 👈یه لحظه... یه پیامک برام اومده، اجازه بده بخونم...


🎉بعد از خواندن پیامک، به او گفت: خدا بیامرزدت❗

🎈من موبایلم رو بخاطر فرار از تو خاموش نکردم...


🎉خاموش کرده بودم چون رفته بودم موبایلم رو بفروشم تا کمکی کرده باشم...❗

مقدار پولی که لازم داشتی تهیه کنم... بقیه پولها رو رفتم موبایل موقتی خریدم تا باهات تماس بگیرم..

🍥🍒🍥🍒🍥🍒🍥


💌خداوند فرموده است:

( یا ایها الذین آمنوا اجتنبوا کثیرا من الظن إن بعض الظن إثم💌

(☝ای کسانی که ایمان آورده اید از بسیاری از گمانها دوری کنید زیرا بعضی از گمان ها گناه است)

🎉سوره حجرات.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۰۳
  • ۳۴۳ نمایش
  • جوکر

اس ام اس

جملات زیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی