جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جوک و اس ام اس جدید

بهترین وبلاگ جوک و اس ام اس فارسی

جدیدترین و بهترین اس ام اس و جوکها لطفا اس ام اس های خود را به شماره 09397097501 بفرستید تا بانام خودتان در وبلاگ قرار گیرد

آخرین مطالب

چت در اتوبوس

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۵ ب.ظ
تو اتوبوس داشتم چت میکردم دیدم پسره داره چت منو میخونه 
نوشتم:
.
.
.
.

((بچه ها اینجا یکی داره چتامو میخونه اما 
حواسش نیست زیپ شلوارش بازه))
.
.
.
.
.

ب همین دستگیره در، حداقل 5 نفر به زیپاشون نگاه کردن !
یه دختره هم اول خودشو جمع و جور کرد 
بعد دید ک دارم نگاهش میکنم گفت :
مال من زیپ نداره دکمه ایه :| 
اصن یه اوضاااااعیه !! 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۹/۱۳
  • ۴۲۹ نمایش
  • جوکر

جملات خنده دار

پیامک خنده دار

چت

نظرات (۱)

جالب بود. امان از دست این آدمهای فضول.
خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگ من بزنی. من تو وبلاگم خاطراتم رو از کار تو داروخونه مینویسم. نظر یادت نره. ممنون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی